23 oktober 2018

Campagne tijd!

Nog even en de inwoners van de gemeenten Haarlemmermeer en Haarlemmerliede/Spaarnwoude mogen stemmen voor een nieuwe gemeenteraad van een nieuwe te vormen gemeente Haarlemmermeer! Voor ons als lokale CDA afdeling breekt de leukste tijd aan: campagne voeren!

Achter de schermen zijn we met veel betrokken leden natuurlijk al lange tijd aan de slag om deze verkiezingen voor te bereiden. Fusie van twee afdelingen, het proces om te komen tot een goede kandidatenlijst, het schrijven van een verkiezingsprogramma en het voorbereiden van de campagne.

Met trots hebben we recent een mooie kandidatenlijst gepresenteerd. Een lijst waarmee we echt verjongen, met het oog op de toekomst, waarbij we oog willen hebben voor het betrekken van nieuwe generaties bij alles wat er speelt in onze gemeente en leefomgeving. Er is een sterk programma gepresenteerd, een programma waar de nieuwe CDA fractie mee aan het werk wil in de gemeenteraad! Oog voor dorpen en kernen, oog voor voldoende groen en het onderhouden daarvan. Wonen, veiligheid, duurzaamheid, lees het programma na op deze website. Wij denken met dit programma echt het verschil te kunnen maken! Ook om bestuurlijke verantwoording te dragen. Want ook dat is een doelstelling, niet alleen meepraten maar ook mee besturen. Hard werken om zaken te realiseren. Vragen van burgers te beantwoorden en problemen op te lossen! Het CDA is klaar voor een nieuwe periode!

De campagne is al begonnen: verkiezingsposters hangen, op internet zal u ons veel vaker tegenkomen en de polder zal nog verder groen kleuren! De kandidaten zijn klaar gestoomd voor de debatten. Volg ons, bijvoorbeeld op Facebook, steun ons en waar mogelijk sluit aan in deze campagne, de leukste tijd voor een politieke partij. Open, belangstellend, enthousiast en inhoudelijk! Zomaar wat steekwoorden die we uit willen dragen in de campagne maar zeker ook in de komende vier jaar.

We hopen u de komende weken vaak te ontmoeten!

Kees Bakker