07 oktober 2021

Nieuwsbrief #7

Beste leden,

Zoals in de nieuwsbrief #7 aangekondigd, zouden we vandaag (1 september) de advieslijst presenteren, met onze 30 kandidaten voor de GR 2022. Echter de achterliggende werkzaamheden (gesprekken met alle kandidaten op de lijst) kost ons als bestuur meer tijd dan voorzien. We hechten aan een zorgvuldige lijst en nemen daarom ook de tijd om dit nauwkeurig én nauwgezet op te pakken.

Dit betekent dat de lijst uiterlijk medio september aan jullie zal worden verzonden. We rekenen daarbij op jullie begrip.

Vanzelfsprekend heeft dit ook gevolgen voor de datum van de ALV, waarin de advieslijst door de voorzitter van de selectiecommissie (Chantal van den Berg) zal worden toegelicht en vervolgens aan jullie als leden zal worden voorgelegd ter vaststelling.

Deze ALV zal georganiseerd worden op woensdag 6 oktober. De locatie en de laatste info over de wijze van vaststelling volgt nog. Wij streven naar een fysieke bijeenkomst, maar zullen ons houden aan de eventuele beperkende maatregelen vanwege COVID-19.

Hartelijke groet,

Bestuur CDA Haarlemmermeer