09 december 2021

Kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen

door HET BESTUUR

Het verkiezingsprogramma is in de laatste ALV vastgesteld en heeft als titel: “Met verstand van zaken & hart voor Heemskerkers”. In 10 paragrafen wordt kernachtig uiteen gezet wat we in de komende 4 jaar willen bereiken op het gebied van Wonen, Veiligheid, Economie, Duurzaamheid, Sport & cultuur, Toerisme, Dienstverlening, Iedereen telt, Meedoen en Participatie. Binnenkort kunt u de fraai opgemaakte eindversie van ons verkiezingsprogramma lezen op onze website.

Wat de kieslijst betreft, was John van Nimwegen al eerder gekozen tot lijsttrekker. De overige plekken zijn op de laatste ALV vastgesteld. De volgorde is:

1. John van Nimwegen 2. Corné Borst 3. Sindo Núñez Queija
4. Leo Tillmans 5. Timo Joosse 6. Pancras Koper
7. Monica Bouman 8. Ario van der Zande 9. Jur Kratzschmar
10. Tonny Portegies-Olsthoorn 11. Aalt Bruinekool 12. Regina van 't Veer
13. Piet Dubbelman 14. Jan Vogelzang 15. Ron Suanet
16. Vincent Noom 17. Piet Hermens 18. Frans Rozemeijer
19. Jacques de Vlugt 20. Kees Romeijnders 21. Frits Brouwer

Over de campagne is nog niet veel over te vertellen, omdat activiteiten onzeker zijn vanwege corona. Zo is een verkiezingsbijeenkomst met een VIP waarschijnlijk niet mogelijk en ook de verkiezingsmarkt op het Nielenplein is bepaald niet zeker. Veel communicatie zal via sociale media en de kranten gaan en ook zal er huis-aan-huis geflyerd worden. En we zullen ons voorbereiden op enkele debatten.

Als u wilt meehelpen aan de campagne, bijv. door een poster thuis voor het raam te hangen, of bij het flyeren, meld u zich dan a.u.b. bij de campagneleider, Leo Tillmans, tel. 06-306.87.780.

Een financiële gift om de campagne te steunen is uiteraard ook van harte welkom. U kunt hier contact met ons opnemen.