08 maart 2021

Sindo Núñez Queija lokale kandidaat voor Tweede Kamerverkiezingen

Graag vragen wij uw aandacht voor de Tweede Kamer verkiezingen, en dan vooral voor de kandidatuur van ons eigen CDA-gemeenteraadslid Sindo Núñez. In de bijlage kunt u o.a. meer over de motivatie voor zijn kandidatuur en over de plannen van Sindo lezen. Ook staat er beschreven wat we zoal doen in het kader van de verkiezingscampagne.

Hier willen we alleen nog aandacht vragen voor wat u als CDA-lid kunt doen. Op de eerste plaats kunt u natuurlijk de poster van onze lijsttrekker Wopke Hoekstra voor uw raam hangen, die u bij het landelijke CDA-blad heeft gehad. Hoe u een (grotere of extra) poster van hem of van Sindo kunt krijgen, staat in de bijlage. Ten tweede willen we u vragen zoveel mogelijk familieleden, buren en kennissen te gaan spreken over de verkie-zingen. U kunt ook bijv. de bijlage door-mailen… Ook willen we u vragen zoveel mogelijk de berichten van CDA-Heemskerk op Facebook te delen of te liken.