11 juli 2018

Bedankfeest medewerkers gemeente

Vanavond was er bij de gemeentewerf een bedankfeest ter ere van de medewerkers van de gemeente.
Het college (de wethouders en de burgemeester) willen hiermee de medewerkers bedanken voor 4 jaar hulp en ondersteuning en de prettige samenwerking.

De wethouders Gido Oude Kotte, Monique Stam-De Nijs, de oud wethouder Leo Dickhoff, de gemeentesecretaris Alexander Meijer en de burgemeester Bert Blase spraken lovende woorden voor de inzet en doorzettingsvermogen van de medewerkers.

Het feest werd goed bezocht, er was van alles te eten en drinken, er waren verschillende foodtrucks en werden er alcoholvrije cocktails gemaakt, ook de eigen band mocht niet ontbreken. Er was aan de kinderen gedacht met een clown, schminken, ballonnen en een springkussen. Kortom er was veel moeite gedaan om het iedereen naar de zin te maken.

Namens het CDA Heerhugowaard willen we iedereen bedanken voor een fijne samenwerking en wensen we iedereen een goede zomervakantie.