29 november 2020

In memoriam Loek Punt

Hij had het leven zo lief.

Positief tot het laatst.

De vonk dooft, het vuur blijft!

Vorige week is onze betrokken bestuurder en vriend, onze verbinder en mentor Loek Punt overleden. Het jarenlange vechten tegen zijn ziekte is daarmee ten einde gekomen.

Loek is voor vele van ons een voorbeeld en heeft ongekend veel voor onze partij betekend. Binnen het bestuur heeft Loek zowel de functie van secretaris als die van penningmeester vervuld, en enige tijd zelfs beide functies tegelijkertijd. Daarnaast was hij de laatste jaren een trouwe gast bij de fractievergaderingen. Totdat hij echt niet meer kon, heeft hij ook zijn bijdrage geleverd aan de vorming van CDA Dijk & Waard.

Naast Loek zijn betrokkenheid bij het CDA, is hij bijna zijn hele werkende leven ambtenaar geweest bij de gemeente Heerhugowaard. Al met al heeft Loek een grote maatschappelijke bijdrage geleverd aan Heerhugowaard.

Wij zullen hem allemaal erg missen en wensen Marijke, familie en andere betrokkenen heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.