26 april 2018

lintjesregen 2018

Ter gelegenheid van Lintjesregen hebben op donderdag 26 april twee Heerhugowaarders een koninklijke onderscheiding gekregen . Beiden werden benoemd tot Lid in de orde van Oranje Nassau. Burgemeester Bert Blase reikte de onderscheidingen uit. Niet tijdens een gezamenlijke bijeenkomst in het gemeentehuis, maar bij de gedecoreerden thuis.

De heer W. (Wim) Jaapies (64 jaar) kreeg een onderscheiding voor zijn vrijwiligerswerk bij de FNV. De heer Jaapies is daar sinds 1990 consulent./adviseur arbeidsvoorwaarden voor leden van de FNV. Ook begeleidt hij leden die ziek zijn naar UWV-keuringen en keuringsartsen.

De heer N.H.P. Blom (62 jaar) kreeg een onderscheiding voor zijn vrijwilligerswerk bij de Kruizer Plattelands Jongeren (1974-1979), de voormalige carnavalsvereniging Tjibbe Tjobbers waar hij als bestuurslid onder andere mede-oprichter is geweest van de carnavalsoptocht (1979-2015) en voetbalvereniging KSV (bestuurslid van 2016-heden). Lees verder

Het CDA Heerhugowaard feliciteert de gedecoreerden.