19 september 2021

Fractieweekend Ameland september 2021 - een weekend aan zee

Uw Hilversumse CDA fractie heeft na een jaar onderbreking de traditie weer opgepakt voor een werk- en studieweekend op het prachtige eiland Ameland. Doel van het weekend was deze keer samen te werken aan de totstandkoming van het nieuwe verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022. Daarbij werden niet alleen vele ideeën voor de stad Hilversum uitgewisseld maar ook concreet gewerkt aan het schrijven van teksten. Dat bracht natuurlijk de nodige felle discussies met zich mee, maar gelukkig was er toch ook weer telkens consensus over de uiteindelijke te bereiken doelen zoals wij deze als Christendemocraten nastreven. Onder de bezielende maar ook strakke leiding van fractielid Jacobine van Dijk werd er dus hard gewerkt.

Maar gelukkig was er ook de nodige ruimte om het prachtige eiland Ameland te verkennen. Wat een privilege om daar aan het einde van de zomer te mogen verblijven! Prachtig stranden, woeste duinen, heerlijk lokaal dineren en wolkeloze nachten met een schitterende sterrenhemel. Wij kunnen terugzien op een zeer geslaagd weekend en hopelijk kunt u daar ook het nodige in terugzien in ons vernieuwde verkiezingsprogramma.

Gertjan Postma - fractielid