20 januari 2022

Met hoofd en hart

Nog te vaak wint de bestuurlijke logica en spreadsheetplanning het van de praktische noden en wensen van inwoners.

Hilversum is een stad met vele gezichten. Wij zijn het snelle, creatieve mediahart van het land maar ook een unieke groene tuinstad, omsloten door bos en hei. Daarom zijn we zo dol op ons dorp.
De brede middengroep, die de ruggengraat van onze samenleving vormt, deelt Hilversum met vermogenden en kapitaalkrachtige expats, maar ook met ruim 3.500 gezinnen die onder de armoedegrens leven. We zijn een stad van sterke sociale verbanden, maar waar ook één op de negen mensen in eenzaamheid leeft.

Met ons programma, dat eind van deze maand wordt gepubliceerd, bieden we een antwoord op de problemen van deze tijd. Want in tijden van crisis en polarisatie zetten wij ons met hoop en vertrouwen in om deze verschillen te overbruggen.

Het CDA Hilversum maakt zich sterk voor een gemeente waarbij het ‘wij’ belangrijker is dan het ‘ik’. Sterke verbanden van betrokken burgers vormen de basis.
De overheid is er voor de burgers en niet andersom. Het CDA Hilversum zet in op een gemeentebestuur dat benaderbaar, behulpzaam en betrouwbaar is. Dat is voor ons: besturen met hoofd en hart.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang binnenkort ons programma in je mailbox!