05 maart 2017

Mona Keijzer op bezoek bij Lentetuin en Polder Residence.

Zaterdag 4 maart bracht Mona Keijzer, nummer 2 op de lijst van het CDA voor de Tweede Kamer verkiezingen, een bezoek aan Breezand. Eerst werd ze welkom geheten op de Lentetuin door voorzitter Frank van der Hoek en arrangeur Martin Elling. Mona genoot van de prachtige tuin met als thema Volendam, het was een feest van herkenning. Op de beurs was er een goed gesprek met een aantal ondernemers. Een van de onderwerpen was het op peil houden van de bodemvruchtbaarheid. De mestwetgeving is daarbij een beperking. Andere onderwerpen waren de fytosanitaire eisen en de concurrentiepositie van de agrarische sector in relatie tot de regelgeving. Ook pleitte de ondernemers voor een minister van Landbouw om de belangen van de agrarische sector goed vorm te geven.

Na het bezoek aan de Lentetuin werd Mona Welkom geheten in de Polder Residence en Polder Hoeve. Jennifer Hofmeijer gaf aan hoe haar visie op de zorg is. WLZ zorg (Wet Langdurige Zorg) met oog voor kwaliteit en geluk van de mensen, de aandacht voor de bewoners staat centraal. Zorg-gelden zoveel mogelijk naar de werkvloer, minimale overhead. Mona was enthousiast over deze vorm van zorg.