24 april 2020

Campagneleider Cees van Noorloos koninklijk onderscheiden

Vandaag was Cees van Noorloos een van de vijf personen in Hollands Kroon, die een lintje heeft gekregen. Cees is al jaren de campagneleider van CDA Hollands Kroon en was van 2004 tot 2010 raadslid voor het CDA in de toenmalige gemeente Wieringermeer. Naast zijn vrijwilligerswerk voor het CDA is Cees al jaren actief als scheidsrechter, waarnemer en rapporteur van de KNVB. Daarnaast is hij actief in de Protestantse gemeente Wieringerwerf en in het bestuur van Kopwerk en De Kring (onderwijs). Wij feliciteren Cees van harte en hopen dat hij nog jaren actief kan zijn.

Vanzelfsprekend feliciteren we ook Theo Broersen, Jan Groet, Ginus Hahn en Theo Seghers met hun onderscheiding. Voor het eerst zijn er ook jeugdlintjes uitgereikt en we feliciteren van harte Bente Berends, Dries Meijer, Megan Barelds en Shannon Smart. Fantastisch dat deze jonge mensen zich inzetten voor hun omgeving.