26 februari 2021

CDA fractie vergadert 10 maart digitaal.

De fractie van het CDA vergadert op woensdag 10 maart a.s. om 20.00 uur. De vergadering  vindt digitaal plaats. Als u aan het overleg wilt deelnemen, het verzoek dit te melden bij de secretaris van de fractie via [email protected] of telefonisch 06-51541700. U ontvangt dan van hem een digitale uitnodiging.

Aan de orde komt o.a. de agenda voor de raadsvergadering van donderdag 18 maart a.s.  De stukken voor de raadsvergadering staan (binnenkort) op de website van de gemeente. Op het moment van verspreiding van dit bericht is de raadsagenda nog niet bekend. Waarschijnlijk staan o.a. de renovatie van zwembad De Rijd in Nieuwe Niedorp en de bouw van een nieuwe brandweerkazerne in Middenmeer op de agenda.

Ook als u met de fractie wilt spreken over andere onderwerpen is dat uiteraard mogelijk (graag aanmelden, zoals hiervoor aangegeven).