10 mei 2020

CDA fractie vergadert 20 mei online.

De fractie van het CDA vergadert op woensdag 20 mei  a.s. De vergadering is openbaar, begint om 20.00 uur en vindt digitaal plaats. Indien u wilt deelnemen, stuur dan een mail naar [email protected]. Ik nodig u dan digitaal uit. Aan de orde komt o.a. de agenda voor de raadsvergadering van donderdag 28 mei a.s. De stukken voor de raadsvergadering staan (binnenkort) op de website van de gemeente. Op het moment van verspreiding van dit bericht is de raadsagenda nog niet bekend. De verwachting is dat op de agenda komen te staan: aanvullende kredieten voor scholenbouw Slootdorp en Hippolytushoef, beleid schulddienstverlening, meerjarengrondexploitatie en bestemmingsplannen voor een perceel aan de Zuiderweg (AP) en een perceel aan de Wallerweg  te Breezand.

Ook als u met de fractie wilt spreken over andere onderwerpen is dat uiteraard mogelijk (ook telefonisch).