07 juni 2021

CDA fractie vergadert twee keer in juni (digitaal).

De fractie van het CDA vergadert op woensdag 16 juni a.s. en woensdag 23 juni, beide keren start de vergadering om 20.00 uur. De vergaderingen  vinden digitaal plaats. Als u aan het overleg wilt deelnemen, het verzoek dit te melden bij de secretaris van de fractie via [email protected] . U ontvangt dan van hem een digitale uitnodiging.

Aan de orde op 16 juni komt o.a. de agenda voor de raadsvergadering van donderdag 24 juni a.s.  De stukken voor de raadsvergadering staan (binnenkort) op de website van de gemeente. Op het moment van verspreiding van dit bericht is de raadsagenda nog niet bekend. Naar verwachting komt o.a. de Regionale Energie Strategie, de Transitievisie Warmte en de eerste Bestuursrapportage aan de orde.

Op 23 juni wordt o.a. de agenda voor de raadsvergaderingen van dinsdag 29 juni en donderdag 1 juli a.s. besproken. De stukken voor die raadsvergaderingen staan ook binnenkort op de website van de gemeente. Op het moment van verspreiding van dit bericht zijn de raadsagenda’s nog niet bekend. Naar verwachting komt op 29 juni het bestemmingsplan Uitbreiding Agriport deelgebied B1 (datacenter) aan de orde en op 1 juli o.a. de Kadernota en het recycleplan (inzameling huishoudelijk afval).

Ook als u met de fractie wilt spreken over andere onderwerpen is dat uiteraard mogelijk (graag aanmelden, zoals hiervoor aangegeven).