16 augustus 2020

CDA houdt fractievergadering in de Cultuurschuur op 26 augustus.

De fractie van het CDA houdt binnenkort haar eerste vergadering na het zomerreces. Vanwege de coronamaatregelen is beperkt bezoek mogelijk. Laat u a.u.b. de fractievoorzitter daarom tijdig weten of u het overleg komt bijwonen (zie contactgegevens onderaan). Bij teveel bezoekers kan het zijn dat gekozen zal moeten worden voor digitale deelname van de bezoekers.

De fractie van het CDA vergadert op woensdag 26 augustus a.s. De vergadering is openbaar, begint om 20.00 uur en vindt plaats in de Cultuurschuur te Wieringerwerf (Loggersplein 1). Aan de orde komt o.a. de agenda voor de raadsvergadering van donderdag 3 september a.s.  De stukken voor de raadsvergadering staan (binnenkort) op de website van de gemeente. Op het moment van verspreiding van dit bericht is de raadsagenda nog niet bekend. De verwachting is dat op de agenda diverse bestemmingsplannen voor kleinschalige ruimtelijke ontwikkelingen en het concept van de Regionale Energie Strategie (RES) komen te staan.

Ook als u met de fractie wilt spreken over andere onderwerpen is dat uiteraard mogelijk (graag aanmelden, zoals hiervoor aangegeven).

Met vriendelijke groet,

Sjaak Vriend