13 november 2017

Theo Groot verkozen tot lijsttrekker CDA Hollands Kroon

Theo Groot is op de drukbezochte  algemene ledenvergadering van het CDA Hollands Kroon unaniem gekozen tot lijsttrekker van het CDA, voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

Groot is op dit moment sinds 2014 wethouder in de gemeente Hollands Kroon. Na de gemeentelijke herindeling heeft hij eerst twee jaar in de gemeenteraad gezeten en daarvoor ook acht jaar in de gemeenteraad van de Wieringermeer. Theo Groot volgt politiek leider Elaine Vlaming op, zij stopt na zestien jaar met het raadswerk.

Theo Groot is erg trots, dat de leden van het CDA Hollands Kroon hem het  vertrouwen hebben gegeven om lijsttrekker te zijn. Hij wil er samen met de andere kandidaten op de lijst en de leden van het CDA Hollands Kroon een geweldige campagnetijd van maken en ziet met vertrouwen uit naar de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018.

Tijdens de algemene ledenvergadering is ook de kandidatenlijst definitief vastgesteld. Op de plekken 2 tot en met 4 staan de huidige fractieleden Sjaak Vriend, Jan Willem van der Klugt en Reginald Visser. Zij zijn ook de komende periode weer beschikbaar, onderstaand de eerste tien kandidaten op deze lijst.
Met deze kandidaten,  alle anderen op de lijst en alle leden, gaat het CDA Hollands Kroon voor:

“RUIMTE AAN DE SAMENLEVING”

NR

naam