19 februari 2018

Taart voor de mooiste tulpen

De mooiste tulpen komen uit Koggenland

De Goorn –Tulpen en politiek lijken heel ver uit elkaar te liggen, maar daar denkt CDA Koggenland anders over. ‘Immers, de mooiste tulpen komen uit onze gemeente en om dit mogelijk te maken, zetten wij ons in voor de belangen van lokale bedrijven’, vertelt onze lijsttrekker Win Bijman.

Bloembollenbedrijven floreren in het Koggenlandse landschap en worden niet zelden door hardwerkende families beheerd. ‘Wij proberen onze lokale bedrijven een stem te geven in onze gemeente en dit is wederom terug te vinden in ons verkiezingsprogramma’, aldus Bijman. Zo claimen wij te streven naar eenvoudige en efficiënte hulp aan het gemeente loket, snel internet en blijvende lage lasten voor bedrijven.

Westerkoggeflora

Op ludieke wijze willen wij deze ondernemers in het zonnetje te zetten en tegelijkertijd lokale evenementen ondersteunen. We zijn daarom met een grote delegatie aanwezig geweest op het jaarlijkse evenement Westerkoggenflora die in het teken stond van Camping La Flora. Win Bijman vervolgt, ‘De winnaar van de flora zijn wij persoonlijk gaan feliciteren door hem te trakteren met een heerlijke slagroomtaart.’ De mooiste tulp van de Westerkoggeflora is gewonnen door Ted van de Gulik uit Grosthuizen.

Foto: CDA Koggenland

Vlnr. Patrick van de Gulik, Win Bijman, Koos Knijn