21 januari 2019

Afscheid Karin Rood

Karin Rood - de Haan heeft op woensdag 16 januari tijdens de algemene leden vergadering afscheid genomen als bestuurslid van onze afdeling in de Gemeente Medemblik.

Karin heeft zich bijna 25 jaar ingezet voor het #CDA.
Eerst circa 8 jaar als bestuurslid voor de afdeling Wognum, vervolgens 4 jaar als raadslid in de gemeente Wognum en dezelfde periode na de eerste gemeentelijke fusie met de gemeente ‘klein Medemblik’. Na de tweede fusie tot de gemeente ‘groot Medemblik’ zoals we die nu kennen, is Karin weer bestuurslid geworden. Nu nam ze de taak van het secretariaat op zich. Ook heeft ze deze taak een paar jaar voor het CDA op provinciaal niveau uitgevoerd. Al met al een boeiende carrière om op terug te kijken.

Voorzitter Gerard Kuin
“Je was altijd bereikbaar en er was nooit wat teveel gevraagd. Ondanks je baan en veel ander vrijwilligerswerk deed je dat graag. Namens bestuur en leden hartelijk dank voor al je energie en inzet!”