01 februari 2019

Politiek café: wonen voor jongeren in Westfriesland

Op 15 februari om 20.00 uur vindt er in de Nieuwe Doelen in Enkhuizen een politiek café plaats met het thema wonen. De naam van het politiek café luidt: wonen voor jongeren in West-Friesland. Dit evenement wordt georganiseerd door het CDJA West-Friesland. Een zorgvuldig samengesteld panel zal deze avond in gesprek gaan over dit thema. Want hoe gaan we ervoor zorgen dat er meer woningen voor jongeren komen? En hoe blijven ze betaalbaar?

Het panel zal bestaan uit:

• Dennis Heijnen, fractievoorzitter van het CDA in de provinciale staten en onder andere lid van de Statencommissie ruimte & wonen.
• Albert Gieling, directeur van woningcorporatie de Woonschakel West-Friesland.
• Bram Beemster, wethouder in Opmeer met wonen als portefeuille.

Uiteraard is er ruimte voor discussie en vragen uit het publiek. De avond staat onder leiding van avondvoorzitter Heleen Keur. Na het panelgesprek kan er gezellig nagepraat worden onder het genot van een drankje en muziek van een DJ.

Komt allen!