15 november 2017

Werkbezoek aan Leekerweide Groep, 3 november 2017

Op 3 november jongstleden werd een bezoek gebracht aan Leekerweidegroep in Wognum. De Leekerweide Groep; een zeer veelzijdige en indrukwekkende organisatie - een labelorganisatie zoals het door Ilse Renkveld - Jager aan ons is uitgelegd. We werden hartelijk welkom geheten met een heerlijk gebakje van 'De Makerij'.

We hebben uitleg gekregen over de verschillende onderdelen/labels die onder de Leekerweidegroep vallen. Wat heel duidelijk naar voren kwam is dat de Leekerweidegroep meer omvat dan de diverse woonvormen voor verstandelijk gehandicapten die op verschillende locaties in Westfriesland gevestigd zijn.

Na de uitleg over de verschillende labels werden we rondgeleid over het terrein. Tjeerd Feijen (een van de cliënten) leidde ons langs de gedichtenroute. Een wandelroute met gedichten die door de cliënten geschreven zijn. We mochten ook een bezoek brengen aan de onderwijsgroep Iets Anders Doen en aan de logeeropvang.

Ilse Rekveld-Jager, Letty Chappel en Melanie Rump hartelijk dan voor de gastvrijheid!