9. Jane Lobles

Goedendag, fijn met u kennis te maken. Mijn naam is Jane Lobles dochter van Waldi Lobles, Christiana Lobles Wolfgang en moeder van Ayanna. Mijn levensfilosofie is van de spreuk: ‘geef geen vis maar een hengel’. Het leren zelfstandig te zijn, het nemen van verantwoording en al ondernemend het heft in eigen handen neemt. Mijn doel in dit leven is om financieel onafhankelijk te zijn, maximaal te genieten van het leven en het verschil te maken. Ik zie mezelf als een ‘toegangsdeur tot…’, een verbinder. Waarbij ik voortdurend kijk naar kansen en denk in mogelijkheden. Hoe mijn doelen te bereiken? Gewoon…door iedere dag 2% beter te zijn dan de vorige dag.

Wat wil je bereiken in Noord-Holland?

Een welvarende stad en regio. Met een vooruit kijkende blijk waarbij respect en perspectief en het slim organiseren van zaken leidend zijn voor het kunnen verzilveren van onze kansen zoals een energie HUB.

Werken aan een welvarende stad waar het goed wonen, werken en recreëren is. Niet alleen voor haar inwoners maar ook voor de passanten en onze gasten die genieten van alles wat wij hier te bieden hebben en/of willen ontwikkelen. Het koesteren van onze historische culturele erfgoederen als nalatenschap voor onze kinderen en kleinkinderen.

Waar onze jongeren via maatschappelijke stage niet alleen kennis maken met, maar ook leren hoe het is om onderdeel te worden en te zijn van onze samenleving. Als burger leren omgaan met gebeurtenissen die een enorm impact hebben op de manier die we gewend zijn. Hoe leren omgaan met vragen en omstandigheden waar nog niet meteen een oplossing voor is of zijn maar wel een áppel doet op ons probleemoplossend vermogend denken. Alleen samen kunnen we stappen maken die bijdragen aan een welvarende stad en regio.

Waarom CDA?

Lokaal doet het CDA het goed door zichtbaar, actief te luisteren en daarmee aan te slag te gaan. De successen die behaalt zijn constructief en consistent. Voor het vergroten en slimmer samen werken heb je naast zichtbaarheid kortere lijnen nodig. De stap om provinciaal ook actief en zichtbaar te zijn maakt dat je als ambassadeur onze kansen sneller onder de aandacht kan brengen en verzilveren.

Wat is jouw favoriete plekje in Noord-Holland?

Als enige gemeente omgeven aan drie kanten water, de Noordzee, het Marsdiep en de Waddenzee, met de meeste zonne-uren geniet ik vaak van de mooie zonsondergangen. De kleuren en het mooie licht inval geven energie en voldoening☺