Christa Kuiper

Vicevoorzitter

Woordvoerder voor Bestuur, Juridische Zaken, Personeel en Organisatie, Inkoop, Cultuur, Sport, IPO, Bereikbaarheid, Infrastructuur en Mobiliteit.

Wij wonen in een geweldige provincie, waar het goed is om te wonen, te werken en te recreƫren. Voor mij is een goede bereikbaarheid hiervoor van groot belang. Goede auto- en fietsverbindingen en een efficiƫnt en toereikend openbaar vervoer is niet alleen van belang voor onze inwoners maar ook voor alle bedrijvigheid in Noord-Holland. Samen met onder andere gemeenten wil ik mij de komende jaren daarvoor inzetten.

Wij mogen ook trots zijn op ons cultureel erfgoed, niet alleen om daar zelf van te genieten maar ook om dat door te kunnen geven aan de volgende generaties. Het behoud en ontsluiting van dit erfgoed is dan ook belangrijk en ook daar wil ik de komende jaren aan bijdragen.

Mail                kuijpersc@noord-holland.nl

Telefoon