Marleen Sanderse

Kandidaat nummer 5

Samen met Herman en onze zoon Pieter woon ik met veel plezier in het prachtige historische Naarden. 42 Jaar geleden werd ik als boerendochter geboren op de bodem van de Zuiderzee en ben via mijn studie in Enschede in Naarden terecht gekomen. Tien jaar geleden mocht ik als roeister ons land vertegenwoordigen op de Wereldkampioenschappen en de Paralympische Spelen. Dat was echt een onvergetelijke ervaring. Als voormalig wethouder in Naarden en later in Gooise Meren weet ik goed wat er speelt in zowel onze gemeente als in de regio. Die kennis en ervaring neem ik graag mee naar onze mooie provincie.

Grote, bijna lege en bovendien vervuilende bussen zijn me een doorn in het oog. Ik wil me de komende periode daarom graag inzetten om op een duurzame manier het busvervoer te vernieuwen. Dus niet wachten op een bus bij een halte maar de bus bestellen op jouw moment en jouw plaats. Ook het toenemende tekort aan woningen is iets waar we de komende periode samen de schouders onder moeten zetten. Waar zijn nog plekken waar we kunnen bouwen en ons niet laten gijzelen door overbodige belemmerende regels?

U kunt mij bereiken op marleensanderse@hotmail.com

Hartelijke groeten Marleen.