03 mei 2019

Aansluiting glasvezelnetwerk op bedrijventerrein De Veken

Onze wethouder Bram Beemster was onlangs present bij de bijeenkomst voor de feestelijke oplevering van het glasvezelnetwerk voor bedrijventerrein De Veken in Opmeer. Samen met bestuurlijk trekker, collega wethouder Alex Kalthoff (Economische ontwikkeling), kan hij terugkijken op een geslaagd project om ondernemers op het bedrijventerrein gebruik te laten maken van snel internet en innovatieve diensten. Dit succes is behaald dankzij de inspanningen van Ondernemersvereniging Midden Westfriesland en Netoperator in samenwerking met de gemeente Opmeer, WBG, Regio Westfriesland en de provincie Noord-Holland.
Zie het filmpje voor meer informatie over glasvezel op De Veken (let ook op de spectaculaire dronebeelden!) https://reawestfriesland.nl/rea-nieuws/glasvezel-maakt-bedrijventerrein-de-veken-klaar-voor-de-toekomst/