25 januari 2018

Romaris Veldema

Maak kennis met de nummer 4 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in Ouder-Amstel, Romaris Veldema.

Romaris (31) komt uit de gemeente Ouderkerk aan de Amstel. Ze werkt als fiscalist, studeerde fiscaal recht en woont in Duivendrecht. Romaris staat op nummer 4 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen.<wbr style="color: rgb(29, 33, 41); font-family: &quot;SF Optimized&quot;, system-ui, -apple-system, system-ui, &quot;.SFNSText-Regular&quot;, sans-serif; font-size: 14px; letter-spacing: -0.12px; " /> Het is haar streven - net als elke andere CDA’er - om een bijdrage te leveren aan een gemeente om door te geven. Er zijn bepaalde onderwerpen waarvoor zij zich sterk wilt maken indien zij gekozen wordt. Een daarvan is veiligheid.

¨Iedereen verdient het om in een veilige buurt te wonen. Dit kunnen wij bijvoorbeeld bereiken door buurtpreventie op te zetten¨.

Ben jij ook voor veiligheid? Stem dan op 21 maart Lijst 1 CDA ouder amstel