13 januari 2021

Toeslagenaffaire: Gemeente, zoek de mensen op!

De overheid heeft keihard en onterecht mensen beschuldigd en bestraft in de toeslagenaffaire. Het is logisch dat mensen dan hun vertrouwen in de overheid kwijtraken. Daarbij doet het er niet toe welke overheidsinstantie de grootste fouten gemaakt heeft. Uiteindelijk is de gemeente de overheidslaag die het dichtst bij onze inwoners staat. Het herstellen van het vertrouwen kan dat ook het best bij de gemeente beginnen. Persoonlijke aandacht van de wethouders in Schagen om dit vertrouwen te herstellen, juichen wij toe. De gemeente weet niet precies welke mensen onterecht zijn behandeld, kijk naar de gemeentelijke website om je te melden. Wie hulp nodig heeft, kan zich melden bij een van de wijkteams of direct met wethouder Sigge van der Veek contact opnemen op nummer 06 - 22 77 44 22.