Roger Moonen

Email gaan123.rm@gmail.com

Fb roger moonen

Wie ben ik

Samen met mijn vrouw Susanne en onze drie jongens vormen wij een ondernemend gezin, niet alleen in petten maar ook ver daar buiten zijn wij bekend om onze positieve wijze van ondernemen. Samen doen is ons credo, met ons gezin maar ook in onze gemeenschap. Wij reizen graag om onze kinderen ook kennis te laten maken met andere culturen en mensen. In onze winkels vinden wij het belangrijk om met name de sociale functie voorrang te geven in onze werkzaamheden. Ook vertoeven wij graag op ons prachtige strand in petten, catamaran zeilen en golfsurfen en de reddingsbrigade zijn onze hobby’s.

Opleiding werk

Ondernemer / eigenaar Spar Petten / Spar de watersnip / Zand!

Voorzitter ondernemersvereniging

Lid klankbordgroep Petten

Nima c management

Waarom de Raad in voor het CDA

Het CDA sprak mij aan door ondernemende en gedurfde politiek te voeren in Schagen.

De daadkracht die het CDA heeft laten zien in de afgelopen vijf jaar is voor mij erg belangrijk.

Persoonlijke doelstellingen

Mijn doelstelling voor het CDA Schagen zal zich met name richten op de belangrijke veranderingen te realiseren die het dorp Petten te wachten staat in de aankomende jaren. Mijn expertise om te managen en te verbinden kunnen van grote waarde zijn om dit project voor een ieder in Petten te laten slagen.