16 maart 2017

CDA groeit flink in Uithoorn en de Kwakel

Na een stevig en intensieve campagne heeft de kiezer gisteren gesproken! De CDA-afdeling Uithoorn - De Kwakel dankt alle 1.822 stemmers voor hun vertrouwen in het CDA! In vergelijking met 2012 zijn dat bijna 800 stemmen meer en is het 10% van het totaal aantal uitgebrachte stemmen in Uithoorn en de Kwakel. Wij willen onze dank uitspreken voor de CDA vrienden en (kandidaat) Kamerleden die in de afgelopen periode onze gemeente bezochten waaronder Martijn van Helvert (16) en Michel Rog (14) en we willen hen feliciteren met het resultaat, hun behaalde zetel en bovendien ze succes wensen in de komende periode. Het definitieve zetelaantal zal nog op zich laten wachten maar duidelijk is dat de boodschap van ons CDA is gehoord en we nu kunnen gaan werken aan een Nederland dat we door willen geven!