11 juni 2019

Petitie "het Terras"

U, de petitionaris Start een petitie  Er is nieuws!

Red Dorpshuis Het Terras in Santpoort-Noord

375 ondertekeningen

Dorpshuis Het Terras vervult een belangrijke cultureel-maatschappelijke functie binnen Santpoort-Noord. Het functioneren van Het Terras wordt ernstig bedreigd door plannen van de gemeente Velsen. Die wil een deel van Het Terras gaan inrichten als kantoor.

Petitie

Wij gebruikers en sympathisanten van Dorpshuis Het Terras in Santpoort-Noord constateren dat de gemeente Velsen en Stichting Welzijn Velsen voornemens zijn een belangrijk deel van Dorpshuis Het Terras om te vormen tot kantoren en verzoeken de gemeente Velsen en Stichting Welzijn Velsen om de primaire functie van Dorpshuis Het Terras, namelijk een gemeenschapshuis voor het dorp Santpoort, integraal overeind te houden met maximale ruimte voor culturele en maatschappelijke activiteiten, waaronder beeldend vormen, EHBO-cursussen en activiteiten voor ouderen.

Ondertekenen

NaamE-mailadresWoonplaatsJa, mijn naam en woonplaats mogen publiek zichtbaar zijn onder de petitie. Bedoelde u ? We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Dank u wel. Nu is het belangrijk uw ondertekening te bevestigen. Op e-mailadres ontvangt u een e-mail van [email protected] met "Bevestig alstublieft" in de onderwerp-regel. Kijk ook in uw spam/reclame-postbus als u de e-mail niet kunt vinden. Zonder bevestiging telt uw ondertekening niet mee.

Details

Ontvanger:Velsen Petitieloket:Nederland Einddatum:29.08.2019 Petitionaris:Wim Beukenkamp Organisatie:Gebruikersplatform Het Terras Website:- Plattegrond op OpenStreetMap
- Tweet met aankondiging van deze petitie

<canvas style="width: 418px; height: 275px; " id="chartContainer" height="343" width="522"></canvas>