Cees Gieskens

H. van Schadijcklaan 21
1241 BN  Kortenhoef
Telefoon: 06 - 51 81 79 92

Cees Gieskens, 1950 geboren in Laren N.H. heeft zijn middelbare opleiding (HBS-B) genoten aan het RK.Lyceum in Hilversum. Thans is hij werkzaam bij een vastgoedbeheerder in Naarden en sinds 1997 inwoner van Kortenhoef.

Naast zijn werk is muziek altijd heel belangrijk geweest in zijn leven en heeft hij vele tientallen kerken van binnen gezien in Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Belgie etc.
Sinds vele jaren is hij afwisselend voorzitter/secretaris/penningmeester van het koor van de St. Antonius van Padua in Kortenhoef en sinds 2010 is hij gebouwenbeheerder van deze kerk en actief in het bestuur van het CDA Wijdemeren.

Ook kun je hem tegenkomen bij het ouderenvervoer in de gemeente of bij de ledenraad van de RABO. Kortom hij voelt zich helemaal thuis in Wijdemeren en net als in de muziek geldt ook in de politiek dat je 'met elkaar'  eerst de valse noten weer zuiver moet krijgen, waarna het polijsten kan plaatsvinden.