16 april 2017

Uitnodigingen CDA Noord Holland

Komende periode staan er vier evenementen op de planning. Naast drie regionale CDA100 bijeenkomsten over de omgevingsvisie houden we op 10 juni de CDA Familiedag Noord-Holland. Hieronder vindt u alle informatie.

10 juni CDA Familiedag
Op zaterdag 10 juni vindt de CDA Noord-Holland familiedag plaats in speelpark de Swaan in Langedijk. Het grootste speelpark van Noord-Holland met een liedjesland, diverse speeltuinen en sport/spelvelden.
Als CDA-er bent u samen met uw kinderen de hele dag welkom. De kinderen kunnen er spelen en de volwassenen kunnen elkaar uitdagen voor een potje volleybal of tafeltennis. Van 15.00 tot 16:30 uur is er een afsluitende borrel in de Circustent. De eigen bijdrage voor de dag is 10 euro per volwassene. Uw (klein)kinderen, mogen gratis naar binnen!

Voor dit tientje krijg je:
• Toegang tot het park,
• gedurende dag koffie, thee en limonade,
• van 15:00 tot 16:30 uur bier, wijn en fris.
• kortom een geweldige familiedag.
We hebben plek voor maximaal 100 personen, van alle leeftijden. Dus meld u voor 1 juni aan via [email protected]. Geef bij uw aanmelding ook aan hoeveel kinderen u meeneemt (max 2 kleinkinderen). Uw aanmelding is pas definitief na het overmaken van de eigen bijdrage op NL57RABO 0104383348 tnv CDA NH – campagneteam.

Hopelijk mogen we u en uw gezin zaterdag 10 juni begroeten in Speelpark de Swaan, Wagenweg 2 in Langedijk.

Denk met het CDA mee over de toekomst van Noord-Holland
Wat maakt uw regio uniek? Hoe ziet uw omgeving er uit in 2040? Hoe wit u leven, werken en recreëren? Het CDA Noord-Holland wilt van u weten wat u belangrijk vindt voor de toekomst van uw regio. Het zou daarbij mooi zijn als u ook iemand meeneemt die geen lid is van het CDA, maar op een andere manier betrokken is bij zijn of haar omgeving.
In de provincie buigen wij ons over deze vraag in het kader van de nieuwe Omgevingsvisie, die alle gemeenten en provincies moeten opstellen.

De omgevingsvisie gaat over het beleid en de samenhang tussen ruimte, water, milieu, natuur, landschap, verkeer en vervoer, infrastructuur en cultureel erfgoed. Op al deze gebieden staan we voor grote opgaven.
Voordat we ons hier als politici over buigen, willen we graag ideeën bij u ophalen over welke problemen er zijn, en nog belangrijker: welke oplossingen daarvoor zijn. Denkt u met ons mee over mogelijke antwoorden en oplossingen op uitdagingen op gebieden als klimaat, energie en mobiliteit die op ons af komen?
We werken volgens het principe van de CDA1000, waarin na een inleiding met elkaar aan tafels oplossingen bedacht worden. De avonden duren van 19.30 tot 22.00 uur.

woensdagavond 10 mei: Alkmaar, IJmond, Zaanstreek Waterland en Zuid-Kennemerland:
Locatie: Jansheeren, Maltezerplein 3 in Heemskerk

woensdagavond 17 mei: Kop van Noord-Holland en West-Friesland
Locatie: Café ’t Fortuin, Dorpsstraat 190 in Wervershoof

woensdagavond 31 mei: Gooi- en Vechtstreek, Amstel- en Meerlanden en Amsterdam
Locatie: Karavanserai, Roerdompstraat 17 in Badhoevedorp

U kunt zich opgeven via [email protected], geef daarbij aan welke avond u wilt komen en wie u meeneemt.