03 oktober 2017

Gerard Slegers unaniem gekozen tot nieuwe lijsttrekker CDA Zaanstad

Gerard Slegers is tijdens de afgelopen ALV,  unaniem gekozen tot lijsttrekker van het CDA Zaanstad. De vergadering die plaatsvond bij Koken, Eten en Daten stond voornamelijk in het teken van de aankomende verkiezingen.

Voor meer info omtrent onze nieuwe lijsttrekker en verkiezingsthema's klik hier

Persbericht

Gerard Slegers (53) nieuwe lijsttrekker CDA Znstd. Het CDA Znstd heeft met Gerard Slegers vanaf 5 juli 2017 een nieuwe lijststrekker. Gerard heeft in de afgelopen 12 jaar als politicus en CDA-man in de gemeente Veldhoven zijn sporen verdiend. De liefde heeft hem naar Zaanstad gebracht. Dat is niet alleen mooi voor Gerard, maar ook voor het CDA Znstd. Hij zal voorop gaan richting de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

Het centrale thema waarmee het CDA Znstd aan de slag gaat, is: “Ruimte binnen grenzen”. Ruimte is geven, hebben en laten. Dat is een groot goed in onze samenleving. Het gaat over normen, waarden, saamhorigheid, veiligheid en bescherming. Deze zaken staan ook in Zaanstad regelmatig onder druk en dat willen wij ten goede veranderen.

Met dit centrale thema gaat CDA Znstd vol energie campagne voeren om samen met u keuzes te maken voor een beter Zaanstad!