31 december 2017

Bluijsblog 34: ”Handen af, maar respect voor onze hulpverleners!"

Dag 2017 wat was je een mooi jaar! Het CDA heeft veel nieuwe leden mogen verwelkomen en we hebben veel bereikt afgelopen jaar in een zeer roerige Zandvoortse politiek mag ik wel zeggen.
Het CDA heeft laten zien een betrouwbare partner te zijn en een zeer stabiele partij.

Met onze nieuwe leden, veel dames en jonge CDA-ers toegetreden willen we in 2018 weer veel mooie dingen ontwikkelen en behouden voor Zandvoort.Dit doen wij door gewoon tussen de mensen te staan. Tussen de hulpverleners, tussen de ouderen, tussen zij die hulp behoevend zijn, tussen ondernemers, tussen iedereen met onze voeten stevig in het 'zand'.

Vandaag op oudjaar dag hebben wij met 3 CDA vertegenwoordigers in de middag onze hulpverleners, die elke dag en nacht zorgen voor de veiligheid van ons dorp zorgen, een hart onder de riem de gestoken door ze oliebollen te overhandigen. Een klein gebaar waarmee wij respect betuigen voor onze hulpverleners. We zijn trots op hun inzet.

Hiermee willen we ook aandacht vragen voor het volgende:
"Handen af van onze hulpverleners"
We hopen dat er vanaf nu en in de toekomst ruimte wordt gegeven aan zij die anderen helpen. Geef en biedt ruimte aan onze professionals dit maakt het wonen in ons Zandvoort zoveel mooier.
Namens het CDA Zandvoort willen wij alle inwoners en hulpverleners van de gemeente Zandvoort/Bentveld een prachtige jaarwisseling toewensen.

Op naar een veilig, gezond en gelukkig 2018!