Zandvoort promenade
21 januari 2018

Bluijsblog37: “ Storm is voorbij de lente kan beginnen”

Het was heftig de storm van afgelopen donderdag. Veel schade maar gelukkig zag ik ook weer veel hulp en ondersteuning door hulpdiensten en bewoners. Nu op zondag, als ik deze blog schrijft, schijnt een dun voorjaarszonnetje.Mijn politieke hart begint nu sneller te kloppen nu de verkiezingen er aan komen. Niet te min gaat het werk als wethouder gaat ook door. Aankomende dinsdag is er een raadsvergadering met onder anderer de visie op ons Entreegebied en omgeving Palace en Stationsplein. We zijn nog in de beginfase van het proces er dient daar echt wat te gebeuren. Laten we vanuit de nu voorliggende visie werken aan de toekomst van Zandvoort. Natuurlijk dienen daarbij de individuele en algemene belang goed gediend te worden. Met bewoners en ondernemers zal nog uitvoerig gesproken worden.