15 maart 2020

Mededeling CDA Overijssel ivm het coronavirus

Beste CDA-leden,

De regering heeft vanavond verdergaande maatregelen aangekondigd tegen verdere verspreiding van het coronavirus. Deze kunt u teruglezen op https://www.rijksoverheid.nl/actueel

Als CDA Overijssel spreken wij volledige steun uit voor deze maatregelen maar willen wij u ook graag een hart onder de riem steken. Het betekent nogal wat voor ons dagelijks leven! Maar met elkaar gaan we dit doen. Dat betekent ook zorgen voor elkaar waar nodig. En er zijn voor ouderen en kwetsbaren onder ons. Weet de CDA’ers in uw omgeving te vinden als dat nodig blijkt te zijn, zij staan voor u klaar waar mogelijk.

De CDA Statenfractie heeft al haar vergaderingen en werkbezoeken opgeschort tot tenminste 1 april. Ook de officiële commissievergaderingen en de Provinciale Statenvergadering gaan tot deze datum niet door. Uiteraard is er door de provincie Overijssel gecheckt of er geen belangrijke besluitstukken voor liggen, dit is niet het geval. In urgente gevallen gaan we over tot online vergaderingen.

Voor nu willen wij u laten weten te vertrouwen op uw wijsheid en vooral thuis te blijven volgens de gestelde maatregelen. Wees zuinig op u zelf en op elkaar!

Hartelijke groet,

Marc Dullaert, voorzitter CDA Overijssel