09 augustus 2021

We gaan weer beginnen! Start politieke seizoen in Ommen

Beste CDA'ers,

Wat fijn om elkaar weer eens te ontmoeten!

De opening van het politieke seizoen van CDA op vrijdag 3 september is een mooie gelegenheid om weer eens bij te praten na al die maanden van digitaal vergaderen en het ontspannende zomerreces. We zijn ditmaal te gast bij de afdeling Ommen die ons een aantrekkelijk programma voorschotelt op de prachtige locatie Erve Vechtdal Koesafari aan de Larinkmars 4 in Ommen.

We beginnen om 15.00 uur met koffie en een ‘koeienvlaai’

Het thema is circulaire bouw. We worden door door directeur Wim Sturris van De Groot Vroomshoop meegenomen in de wereld van de hernieuwbare grondstoffen waarvan in een aantal steden al echt werk wordt gemaakt. De uitleg wordt verzorgd door directeur Wim Sturris van De Groot Vroomshoop.
Vervolgens vertelt Simone Koggel over Erve Vechtdal Koesafari, een combinatie van landbouw, natuur, recreactie, educatie en ‘koelinair’. Alles op dit bedrijf staat in het teken van het brandrode Vechtdalrund.

De bijeenkomst wordt afgesloten met een barbecue en een informeel samenzijn. Inderdaad, om weer even bij te praten.

Aanmelden voor deelname voor woensdag 25 augustus via [email protected]. Deelnemers betalen 15 euro. Dit bedrag kan worden overgemaakt op het bankrekening NL55 RABO 0178 0543 99 van CDA Overijssel.