29 december 2020

Ruud Koetsier nieuwe voorzitter CDA Almelo

Ruud Koetsier is de nieuwe voorzitter van CDA Almelo. Koetsier werd op 25 november als zodanig gekozen in de algemene ledenvergadering die vanwege de coronamaatregelen digitaal werd gehouden. Hij is Marieke Blom opgevolgd die tussentijds als lid van Provinciale Staten werd geïnstalleerd. Koetsier was in het verleden al eens voorzitter van CDA Almelo.

Het bestuur werd met twee leden uitgebreid en is daarmee weer op sterkte, ook met het oog op de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Karel Platje is nu secretaris van de afdeling. Ook de jonge Teun Bruggeman maakt nu deel uit van het uit zes personen bestaande bestuur.

‘Ik ben blij dat we met een voltallig bestuur aan de slag kunnen gaan. Er wacht ons een uitdagende periode met over drie maanden al de Tweede Kamerverkiezingen, maar we moeten als bestuur van CDA Almelo het oog ook al weer richten op de komende raadsverkiezingen’, aldus Ruud Koetsier.