raadslid nieuwe stijl

Vertrouwenscommissie - Kandidatenlijst

Tijdens de Algemene Ledenvergadering in juni 2016 is de CDA vertrouwenscommissie aan de leden voorgesteld. Deze commissie heeft als doel het samenstellen van een goede kandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen Almelo 2018.De volgende mensen maken deel uit van deze commissie:- Rob Franken (voorzitter)- Guido Eggermont- Rosalinda van Loon- Piet Capelle- Niels MulderDe leden van de vertrouwenscommissie zijn voortvarend van start gegaan met hun werkzaamheden met als basis voor het profiel van de kandidaatsraadsleden de nota "Raadslid nieuwe stijl" geschreven door Rob Franken.  Dit document vindt u ........Mocht u interesse hebben in het raadslidmaatschap voor het CDA in de gemeenteraad van Almelo en herkent u zich in het profiel, neem dan contact op met de vertrouwenscommissie via Rob Franken, per mail [email protected] of mobiel 0626644508.Kent u iemand die volgens u een prima raadslid kan zijn voor het CDA, geef dan zijn/haar gegevens door aan de vertrouwenscommissie.U kunt contact opnemen met één van de leden van de vertrouwenscommissie, of neem contact op met de voorzitter Rob Franken, per mail naar [email protected] of telefonisch via het nummer 0626644508.