12) Erik Jansen Holleboom

Lemelerveld

Dagelijks leven
Naast het melkveebedrijf dat Erik samen met zijn ouders runt aan de rand van Lemelerveld werkt hij als adviseur bij Coöperatie Zuid Oost Salland. Al zouden jullie hem ook kunnen kennen vanuit zijn rol binnen Plaatselijk Belang Lemelerveld-Dalmsholte.

Daarom CDA
In het CDA vindt Erik lokaal de sterke partij met een no-nonsense aanpak die de zaken goed voor elkaar maakt.

Hart voor...
Het leven voor inwoners van het platteland en de kleine kernen spreken Erik het meest aan. In zijn ideaal zouden alle voorzieningen als vanzelfsprekend goed geregeld zijn en kunnen de gemeente (en zeker de gemeenteraad) als relatief onzichtbaar op de achtergrond functioneren.

Favoriete kernwaarde
Het rentmeesterschap dat CDA hanteert ligt in lijn met de idealen die Erik voor de gemeente Dalfsen nastreef. Wanneer we efficiënt omgaan met onze middelen blijft ook in de toekomst wonen en bovenal Leven hier aangenaam op alle vlakken.

Vrije tijd
Om het jaarlijkse Sukerbietenfeest in Lemelerveld te kunnen houden helpt Erik graag met de organisatie en planning hiervan. Een groot kruis staat er dan ook jaarlijks in de agenda rond deze week begin augustus. Vooral achter de schermen met het hele team zorgen dat alles op volgens plan loopt maakt het voor hem een feest.

Mooiste plek in Dalfsen
Wanneer hij door de verschillende gebieden van onze mooie gemeente beweegt geniet Erik het meest van diversiteit die we er hebben. Als boer geniet Erik van de mooie velden met gezonde gewassen en grazende dieren. Het uitzicht vanuit Lemelerveld richting de Lemelerberg met open velden en de berg op de achtergrond vervelen hem nooit.