12 april 2019

CDA-Deventer weer actief betrokken tijdens NLdoet.

Vrijdag 15 maart stond weer in het teken van NLdoet; het weekend waarbij overal in Nederland de handen uit de mouwen werden gestoken om het voor anderen een beetje gezelliger te maken, of te helpen met die klus die zo hard nodig was voor dat gezin of die organisatie.

CDA-Deventer doet via Stichting Present ieder jaar mee. Dit jaar waren we met 5 volwassenen en 3 kinderen te gast bij het Graaf Florishof op Keizerslanden, waar we met de bewoners, onder het genot van een kop koffie en een heerlijk plakje cake, gezellig spelletjes hebben gespeeld. Vooral het sjoelen was erg in trek. De kinderen hadden al vrij snel de harten van de bewoners gestolen en tijdens de spelletjes werd er uitgebreid met elkaar gepraat en volop met elkaar gelachen.

Het was mooi om te zien hoe snel je als vreemden van elkaar toch zo snel tot een fijn en warm contact kon komen. Waar iedereen in het begin nog wat verlegen was, werd aan het eind van de middag op uitgelaten wijze afscheid genomen. Een middag om met veel plezier op terug te kijken, niet in de laatste plaats door mijzelf.

Onze dank gaat dan ook uit naar de wederom prima organisatie van Stichting Present.

Elske van der Mik