19 juli 2018

CDA Deventer wenst u een goede zomer!

Meer zomer kan bijna niet. Al wekenlang is het weer elke dag stralend. Al kan de tuin wel wat water gebruiken.

Het politieke seizoen zit er op. De laatste weken waren voor de fractie druk en hectisch. Samen met anderen hebben we gewerkt aan een nieuwe coalitie. En dat is gelukt. Er staat nu een goed team wethouders klaar om het Bestuursakkoord ‘Met lef en liefde voor Deventer’ uit te voeren.

De onderhandelingen waren soms ingewikkeld maar de wil om samen iets te bereiken was er. En als je samen iets wilt dan lukt dat. De tekst van het akkoord vindt u op de website. Al lezend merkt u dat er veel van ons CDA-verkiezingsprogramma in het akkoord terug vinden is. De economie krijgt eindelijk de aandacht die ze verdient, we gaan stevig aan de slag met duurzaamheid, de zorg blijft goed geregeld en we gaan nog beter de verbinding zoeken met de samenleving. We nodigen u uit om ons te helpen, ons scherp te houden en daar waar nodig te corrigeren.

Frits Rorink is opnieuw onze wethouder met een stevige portefeuille. Elske van der Mik en ondergetekende zijn de raadsleden. Teuni Scholthof, Marcel Evers, Karst Vaartjes en Pieter Hollemans zijn raadsopvolgers.

Gelukkig is ook het bestuur weer voltallig. Kortom we hebben een goed team! De teleurstelling van het verlies van een zetel bij de verkiezing blijft maar we kijken vooruit. Met veel vertrouwen en enthousiasme gaan we de na de zomervakantie met z’n allen weer aan de slag.

Wij wensen u allen een goede zomer en snel tot ziens!

Henk Groothuis