Zaterdag 3 november vindt het najaarscongres plaats. De congreslocatie is de Suikerfabriek in Groningen. Als CDA Dinkelland willen we graag met velen aanwezig zijn, dus ga je met ons mee?

Om 08:15 uur verzamelen we op het Thijplein in Rossum om vanaf daar te vertrekken naar de Suikerfabriek in Groningen. De dag start daar om 10:00 uur met deelsessies, aansluitend vind het politieke deel plaats met onder meer de speeches van partijvoorzitter Ruth Peetoom en partijleider Sybrand Buma. Tijdens de lunch gaat een groep met de bus naar het centrum van Groningen om te flyeren. Rond 14.00 uur start het plenaire middagprogramma. Het congres wordt rond 16.00 uur afgesloten met een borrel.

Om mee te gaan moet je nog even twee dingen doen:

1. Aanmelden voor het congres via deze link
  2. E-mail sturen naar [email protected] en aangeven met hoeveel personen je gaat en of je bereid bent om te rijden

Wil je meer informatie of heb je vragen? Dan kun je een e-mail sturen naar Marc Smellink via [email protected].
Wellicht tot zaterdag!