23 februari 2018

CDA betreurt het vertrek van wethouder Jeroen Hatenboer

CDA Enschede betreurt het vertrek van wethouder Jeroen Hatenboer. Het plotselinge bericht van zijn vertrek vandaag heeft ons totaal verrast en we begrijpen het niet.

Voor het CDA Enschede is de ontwikkeling van de Kop van de Boulevard van essentieel belang voor de ontwikkeling van de stad. Voor ons is uitstel van de behandeling ervan tot na de verkiezingen niet aan de orde. Wel hadden we problemen met het moment waarop de behandeling gepland was, maar daarvoor werd een alternatief gezocht. Ook uitstel van behandeling van het voorstel m.b.t. het Muziekkwartier is wat ons betreft niet aan de orde.

Wethouder Hatenboer had een groot hart voor de stad, was gedreven en creatief. Wij vinden het jammer dat hij vier weken voor de verkiezingen vertrekt, maar respecteren zijn persoonlijke keuze.

Namens het CDA Enschede,
Ayfer Koç, fractievoorzitter CDA Enschede