Green and Purple Covid-19 Work from Home Tips Twitter Post
04 februari 2021

Nu doorpakken

Afgelopen week hebben we het nieuwe jaar ingeluid met onze nieuwjaarsborrel. Ondanks het feit dat we dit digitaal moesten organiseren was er een mooie opkomst en hebben we met elkaar een gezellige en interessante bijeenkomst gehad, waarbij we terug hebben geblikt op 2020 en vooruit hebben gekeken naar het komende jaar.

Bovenaan de agenda voor deze eerste maanden van 2021 staat de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart. Door de lockdown is het niet mogelijk om een campagne op te zetten zoals we dit in normale tijden zouden doen. De campagne gaat de komende anderhalve maand dan ook vooral digitaal plaatsvinden. Wopke Hoekstra heeft vorige week de campagne afgetrapt. Met felgroen logo en “Nu doorpakken” als slogan is de campagne nu echt op gang aan het komen, ook hier in Overijssel. Op zaterdagmiddag 13 februari gaan de Overijsselse CDA-kandidaten digitaal in gesprek met inwoners en leden. U bent hierbij van harte welkom. Als afdeling zijn we ook nog aan het nadenken over een actie met Pieter Omtzigt hier in Enschede.

Kortom er gebeurt genoeg in de campagne de komende weken. Mocht u de campagne op de voet willen volgen, dan kunt u ons vinden op Facebook, Twitter en Instagram.

Laura Pierik
Voorzitter CDA Enschede