Green and Purple Covid-19 Work from Home Tips Twitter Post
11 maart 2021

Op weg naar 2022

Met nog minder dan een week te gaan tot de Tweede Kamerverkiezingen kijken we als bestuur al vooruit naar de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. De komende weken wordt er een programmacommissie samengesteld die dit voorjaar aan de slag gaat met het schrijven van het verkiezingsprogramma. In de zomer gaan we vervolgens aan de slag met de kandidatenlijst.

Namens het bestuur wil ik u verzoeken om nu alvast na te denken over de vraag of u zich kandidaat wilt stellen voor de lijst of op een andere manier komend jaar bij de campagne betrokken wilt zijn. Laat het ons vooral weten als u vragen heeft, of nog twijfelt of u zich kandidaat wilt stellen. Daarnaast horen we het ook graag als u mee wilt schrijven aan het verkiezingsprogramma of suggesties heeft voor het programma. U kunt ons bereiken via [email protected].

Daarnaast zijn er mogelijk ook mensen in uw omgeving die zonder het zich wellicht zelf te realiseren dag in dag uit de christendemocratische waarden uitdragen en actief zijn in de Enschedese samenleving. Benader hen ook vooral met de vraag of ze zouden willen nadenken over een mogelijke kandidaatstelling. Ook zij kunnen natuurlijk altijd contact met het bestuur opnemen voor vragen of het inplannen van een oriënterend gesprek.

Laura Pierik, Voorzitter CDA Enschede