Green and Purple Covid-19 Work from Home Tips Twitter Post
17 december 2020

Update vanuit het afdelingsbestuur

Aangekomen aan het einde van 2020, kijken we terug op een ingrijpend jaar. Het is een jaar gebleken waarin onze samenleving drastisch is veranderd. Na periodes waarin we hoopten weer terug te kunnen naar het oude normaal, zijn we telkens weer met onze neus op de feiten gedrukt en hebben we onze weg moeten vinden in een nieuwe realiteit. Helaas ook in deze kersttijd.

Ook voor het bestuur is het een enerverend jaar geweest. Frank Herik is gestopt als voorzitter en Daniël Konter als bestuurslid. Ik wil hen hierbij nogmaals bedanken voor hun inzet voor de afdeling! Gelukkig hebben we niet alleen afscheid genomen, maar ook  Maria Kara, Manon Koopman en Koen ten Vergert mogen verwelkomen in het bestuur en gaat Matthijs Punter door als secretaris.

Als nieuwe voorzitter van het CDA Enschede ben ik met de rest van het bestuur druk bezig om manieren te bedenken om in deze bijzondere periode zichtbaar te zijn in de stad en voor de afdeling. We hebben dit jaar meerdere digitale bijeenkomsten georganiseerd. Dat is met vallen en opstaan gegaan, maar de positieve ervaring met onze digitale ALV in november heeft ons ertoe doen besluiten om de komende maanden meer digitale activiteiten te organiseren. Allereerst zal er op donderdag 28 januari om 19.30 uur een digitale nieuwjaarsborrel plaatsvinden. De uitnodiging hiervoor volgt begin januari. Hopelijk kunnen we in de loop van het jaar ook weer overgaan tot het organiseren van fysieke activiteiten en kunnen we tegen die tijd toch weer enigszins terug naar het oude normaal.

Voor nu wens ik u namens het bestuur fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar.

Laura Pierik
Voorzitter CDA Enschede