18 maart 2014

Gaat u stemmen op 19 maart?

Samen met de andere deelnemende partijen hebben we onze standpunten zo goed en soms ook zo origineel mogelijk naar voren gebracht.

Wij als CDA Hardenberg werden daarin ondersteund door onder andere leden uit de tweede kamerfractie van het CDA, provinciale vertegenwoordigers en professionals uit de verschillende geledingen van onze gemeente. Het gaat om de gemeente, maar sommige uitdagingen strekken tot ver buiten de gemeentegrenzen. Een landelijke partij als het CDA kan daar bij uitstek een rol in spelen.

Als CDA Hardenberg voelen we ons gesterkt door de positieve geluiden die we mochten beluisteren op straat. We sluiten onze ogen zeker niet voor de kritiek die we ook kregen en de problemen waar mensen onze aandacht voor hebben gevraagd. Als volksvertegenwoordigers staan we altijd voor onze normen en waarden en voor ALLE mensen in de gemeente.

De komende raadsperiode is zeer belangrijk. Er komen belangrijke zaken op de gemeente af op het gebied van zorg die onze aandacht vragen. Maar daarnaast zijn er nog zoveel zaken óók belangrijk die zeker niet vergeten mogen worden. Dat vraagt om een stabiele volksvertegenwoordiging met kennis en kunde.

Op 19 maart is het aan u. U kunt uw stem laten horen om aan te geven wie u mag vertegenwoordigen in de gemeenteraad van Hardenberg. U kunt een keuze maken uit 8 partijen en maar liefst 125 kandidaten.

Wij als CDA Hardenberg zullen ons voor de volle 100% inzetten voor Hardenberg met als kernwaarden Vitaliteit en Solidariteit. U kunt op ons rekenen! Kunnen wij op u rekenen?

Vergeet niet: SAMEN KUNNEN WE MEER!