15 maart 2016

Vechtdal bijeenkomst met Mona Keijzer druk bezocht

Op 14 maart werd een thema bijeenkomst gehouden over de zorg. Sprekers waren Dieger ten Berge en Mona Keijzer.

Dieger ten Berge is werkzaam bij de bestuursdienst Ommen-Hardenberg en daarnaast raadslid van Rijssen-Holten. Hij vertelde over Vitaal Vechtdal. Meer informatie op: http://www.vitaalvechtdal.nl/. Vitaal Vechtdal zet met regionale partijen en zorgverzekeraar Zilveren Kruis een beweging in naar gezondheid en vitaliteit met de bewoners van het Vechtdal.

Tweede kamerlid Mona Keijzer vertelde over de zorg en de zorgen daarover. Ze ging duidelijk het gesprek aan met de bezoekers, in plaats van alleen een voordracht te houden. Zo konden de aanwezigen niet alleen luisteren maar ook meepraten. Dat maakte de aanwezigheid van Mona Keijzer mede tot een waardevolle avond.

Deze bijeenkomst werd bezocht door meer dan 80 personen, zowel CDA leden als ook niet leden (en leden van andere politieke partijen).

We kijken als CDA Vechtdal terug op een inspirerende en boeiende bijeenkomst en streven er naar om in de toekomst meer gezamenlijke activiteiten te ondernemen.