05 maart 2018

Voorzitter Bert Beun treedt af als voorzitter CDA Hardenberg bestuur

Bert Beun treedt af als voorzitter van het CDA Hardenberg. Na 7 jaar geeft hij het stokje door aan zijn opvolger.

Bert heeft zijn werk als voorzitter altijd gedaan uit betrokkenheid bij de maatschappij.

"Ik kijk altijd naar mogelijkheden en kan slecht tegen negativisme en populisme, dat kost alleen maar energie en zet mensen tegen elkaar op. Juist het CDA kan vanuit haar kracht te verbinden bouwen aan een samenleving waar mensen naar elkaar omzien, waar normen en waarden er daadwerkelijk toe doen. Daarbij hoort ook verantwoordelijkheid nemen in voor- en tegenspoed, omzien naar diegenen die het minder hebben in eigen land en over ver, recht doen aan de verschillen tussen mensen en denken vanuit co-creatie. Juist dát is waar het CDA voor staat."

Zijn beoogd opvolger wordt op dinsdag 13 maart bekendgemaakt tijdens een bijeenkomst in De Baron.

Bij die gelegenheid kan er vanaf 15.45 uur kennisgemaakt worden met de kandidaat-raadsleden voor het CDA, Ciska Joldersma en Heidi Mensink.De dames willen graag persoonlijk van het publiek horen wat voor Dedemsvaart waardevol is om in de gemeenteraad mee aan de slag te gaan. Die aandachtspunten worden tijdens de bijeenkomst, die tot 17.30 uur duurt, integraal besproken. Oud-burgemeester Bert Meulman fungeert tijdens de bijeenkomst als gespreksleider. Iedereen is welkom.