10 oktober 2016

Algemene ledenvergadering CDA Hardenberg

Het bestuur van het CDA afdeling Hardenberg nodigt u van harte uit voor een extra algemene ledenvergadering op maandag 10 oktober 2016. Voor de verkiezingen van de 2e kamer in maart 2017 moet de kandidatenlijst worden vastgesteld. Vanaf 20.30 bent u welkom in De Schakel, Lage Doelen 5, 7772 BL Hardenberg.

Opening

Vaststelling kandidatenlijst 2e kamer verkiezingen 2017 , zie bijlageAfsluiting

Aansluitend aan deze korte ledenvergadering zal er een thema avond worden georganiseerd waarvoor u ook van harte bent uitgenodigd. Na een inleiding van wethouder Douwe Prinsse zullen wij ons over enkele essentiële thema’s in de lokale politiek van de komende jaren buigen, met vragen als:

Wat betekent dat voor onze doelen in de huidige coalitieperiode?Wat betekent dat voor ons verkiezingsprogramma 2018/2022?Wat betekent dat voor de samenstelling van de lijst van het CDA 2018/2022?